Façana fluvial : Parc Fluvial del Besòs entre Vallbona (Barcelona) i Can Sant Joan (Montcada i Reixac) : Urbanística IIIT, 2019+2020

dc.contributor.authorMoreno Sanz, Joan
dc.contributor.authorMartín Ramos, Ángel
dc.contributor.authorSangenís García, Manuel
dc.contributor.authorAlbareda Fernández, Elena
dc.contributor.authorHurtado, Guillermo
dc.contributor.authorFranquesa Sànchez, Jordi
dc.contributor.authorMoro Domingo, Antonio
dc.contributor.authorVinyes Ballbé, Rosina
dc.contributor.authorPesoa Marcilla, Melisa
dc.contributor.authorZaldívar, Javier
dc.contributor.authorPeremiquel Lluch, Francisco
dc.contributor.funder
dc.date.accessioned2025-09-08T08:08:19Z
dc.date.available2020-01es
dc.date.issued2020-12-31es
dc.description.abstractLa mobilitat condiciona la forma com ens relacionem amb el nostre entorn, és a dir, les xarxes de transport i l’ús que en fem impacta sobre la nostra qualitat de vida, però també sobre les qualitats dels territoris que habitem. És per aquest motiu que la mobilitat va més enllà del desplaçament entre dos punts i té implicacions a nivell espacial, ambiental i social; dimensions que són competència de l’arquitecte com a dissenyador de l’espai urbà. El curs d’Urbanística III-Tardes (2019-2020) tracta precisament sobre la relació entre les persones i l’espai a través del moviment. La manera com ens desplacem per la ciutat ens defineix, és a dir, defineix el nostre compromís ambiental, la disponibilitat de recursos, la nostra condició física; però també depèn de la forma de la nostra ciutat i de com les xarxes de transport l’han anat modelant. Som com ens movem? I la ciutat? L’espai pel que circulen vianants, bicicletes, scooters, tramvies i cotxes entre d’altres, és espai públic i l’arquitecte és un dels responsables del seu disseny. Un disseny que ha de fer compatible totes aquestes formes de circular en condicions de confort i seguretat per als usuaris. El curs d’Urbanística III-T té com a objectiu principal introduir l’alumne en el disseny de l’espai de la mobilitat des de la seva condició d’espai públic i avaluar el potencial del projecte viari com a instrument de vertebració urbana tant a nivell físic, com ambiental i social.es
dc.description.funding
dc.description.sponsorship
dc.description.tableofcontentses
dc.description.versiones
dc.formatLibro digitales
dc.format.extentp. 95es
dc.format.extent33.76 MBes
dc.identifier.doi10.5821/ebook-9788498808674
dc.identifier.isbn9788498808674es
dc.identifier.uries
dc.identifier.urihttps://une-dspace.glaux.es/handle/123456789/31418
dc.languageCatalánes
dc.publisherUniversitat Politècnica de Catalunya. Iniciativa Digital Politècnicaes
dc.relation.ispartof
dc.relation.ispartofseriesApunts DUOTes
dc.rightsCreative Commons Attribution 4.0 International (CC BY 4.0)en
dc.rights.accessRightsopenAccessen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/en
dc.subjectes
dc.subject.keywordses
dc.subject.otherPlanificación y gestión urbana y municipales
dc.titleFaçana fluvial : Parc Fluvial del Besòs entre Vallbona (Barcelona) i Can Sant Joan (Montcada i Reixac) : Urbanística IIIT, 2019+2020es
dc.typePublicationen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublicationb9fb3f8c-21ab-4853-8cc1-a823f2618b05
relation.isAuthorOfPublicationc9db4c72-bf61-4c78-a562-02e8552b2260
relation.isAuthorOfPublicationf2f346e7-5919-499d-9d08-ee02dfb7b9f8
relation.isAuthorOfPublication016c47fe-b210-485e-aded-06838e40c129
relation.isAuthorOfPublicationef52c87f-eee1-4ab8-882b-1c28a30f79b2
relation.isAuthorOfPublication63091b9d-0cce-4d8e-b213-21e874b39165
relation.isAuthorOfPublication9550340d-9db8-4594-8bde-158643333c28
relation.isAuthorOfPublication4f9ed657-bbc6-4869-8a4b-066e558d4a8b
relation.isAuthorOfPublication9c9cca97-834b-4637-b35a-29577a09b5c7
relation.isAuthorOfPublication07c5f3f1-41a7-456a-9094-4353a5c5ee1d
relation.isAuthorOfPublication79fc5718-3f25-45c6-922f-f693438278a5
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoveryb9fb3f8c-21ab-4853-8cc1-a823f2618b05
une.sellofalse
FECYT