Cortés García, Claudio Ulises
Loading...
Email Address
Birth Date
Research Projects
Organizational Units
Job Title
Autor
Last Name
Cortés García
First Name
Claudio Ulises
Name
Claudio Ulises Cortés García
2 results
Now showing 1 - 2 of 2
- Results Per Page
- Sort Options
- Aprendizaje automáticoMoreno, Antonio; Armengol, Eva; Béjar Alonso, Javier; Belanche Muñoz, Luis Antonio; Cortés García, Claudio Ulises; Gavaldà Mestre, Ricard; Gimeno, Juan Manuel; Martín Muñoz, Mario; Sànchez-Marrè, Miquel;En este libro se introducen los conceptos básicos en una de las ramas más estudiadas actualmente dentro de la inteligencia artificial: el aprendizaje automático. Se estudian temas como el aprendizaje inductivo, el razonamiento analógico, el aprendizaje basado en explicaciones, las redes neuronales, los algoritmos genéticos, el razonamiento basado en casos o las aproximaciones teóricas al aprendizaje automático.
- Creativitat digitalLópez de Mántaras, Ramon; Gibert, Karina; Alier Forment, Marc; Cortés García, Claudio Ulises; -, Estampa; Hernández Fernández, Antonio; Ferrer Balas, Dídac; Carreras, Anna; Fuentes Calle, Arturo; Sora Domenjó, CarlesEl segon volum de la col·lecció «Diàlegs UPCArts» ens introdueix en el món de la creativitat digital, amb la voluntat d’incorporar elements que facilitin l’establiment d’un diàleg humanístic envers alguns dels seus conceptes més vigents: les aplicacions artístiques i tècniques, àmbits d'actuació, components ètics i exploracions reflexives teòriques i experimentals en diferents camps creatius. Partim de les aportacions de referents en la matèria, que ens n'ofereixen diferents perspectives sobre la creativitat a l'era de la digitalització, tant des de l’òptica històrica, com la tècnica, l'artística i l’ètica. La necessitat d’establir marcs de col·laboració transdisciplinaris pren una rellevància cabdal per aprofundir en la comprensió del que amaga el concepte de creativitat digital i l'ús emergent de la intel·ligència artificial en aquest àmbit. Finalment, es mostren també tres experiències pràctiques vinculades al context universitari, on la intel·ligència artificial generativa ha penetrat ja de forma destacada, tant en el context acadèmic com pel desenvolupament d’altres iniciatives. Disposeu aquí, doncs, d’un nou diàleg UPCArts que vol promoure i posar de manifest la importància d’establir una comunicació humanística entre la tècnica i l'art, en relació amb la creativitat digital, en el marc universitari però obrint la universitat al món.


